Podílíme se na kampani k Mezinárodnímu dni žen
Co nás nejvíc štve na zákaznících? Když jste průměrná prostitutka, která má maturitu, výuční list, nebo třeba ani to, tak vás asi nejvíc štvou zákazníci, kteří nedorazí a ani se neomluví, nebo takoví, kteří nedodržují pravidla hry, jsou nezvladatelní a způsobí vám třeba zranění.
Když ale jste prostitutka s vysokoškolským vzděláním a pracujete jako dobrovolnice pro Spolek pro ochranu žen, začne vám na zákaznících nejvíc vadit něco jiného, a sice to, když zákazníci nerespektují vaši inteligenci, všeobecný přehled a jiné zájmy než prostituci. Jedním z náznaků toho, že nás zákazník nerespektuje jako ženu s rozhledem, ale vidí v nás jenom kus masa na sex, je pro nás to, že si dělá legraci z naší záliby v knížkách.
Ještě nás taky "baví" zákazníci, kteří nerespektují, že máme i jiné zájmy než prostituci, jako je třeba dobrovolnictví v tomto spolku. A když na ně nemáme někdy čas kvůli práci pro spolek, nechají se slyšet, že jsme byly stejně u zákazníka, proč jim lžeme a proč jsme daly tomu druhému přednost. Ale o tom až jindy, třeba až bude řeč o mentální retardaci a lobotomii.
Zákazníci, kteří se nám smějí kvůli tomu, že rády čteme, nás inspirovali k velké kampani při příležitosti Mezinárodního dne žen. Většina zákazníků nás za to chválí, ale znáte to. Stačí pár zákazníků, kteří se vám za to vysmívají, a začne vám vadit obecně to, že tohle téma u vás někdo řeší. No a muži, kteří se smějí ženám kvůli tomu, že čtou, to je ideální téma právě na MDŽ.
Kampaň poběží až do 8. března a týká se všech důvodů, proč se ženám do budoucna nevyplatí začínat s prostitucí. Bude řeč o financích, partnerských vztazích, rodičovství nebo právě nenápadné šikaně vzdělaných prostitutek.
Více zde: