Opravdu teď musíte jít s cenou dolů? Tohle vám radí vaši zákazníci.

13.12.2021

Asi se vám nestává často, že by vám někdo mluvil do toho, kolik peněz máte požadovat za své služby. My to přesto uděláme, protože nás o to požádali přímo vaši zákazníci.

Všechno teď zdražuje, zákazníci se bojí budoucnosti a víc šetří. Navíc se bojí nákazy koronavirem. Velká část sexuálních pracovnic teď má méně zákazníků a řeší to buď zdražováním sexuálních služeb, nebo naopak zlevňováním. A my si nemůžeme pomoct, ale připomíná nám to něco, co už jsme někdy zažili.

Patříte mezi ty, kteří nabízeli sexuální služby už v letech 2009 - 2013? Pak si určitě pamatujete na zvyšování DPH a na to, co následovalo. Zvýšením DPH šly nahoru ceny úplně všeho, zdražovalo se jídlo, oblečení, benzín, ale třeba i erotická inzerce.

Zákazníci měli méně peněz na zábavu a to se odráželo i na jejich zájmu o sexuální služby. Pouze několik málo erotických podniků a sexuálních pracovnic řešilo situaci tak, že nechaly ceny stejné, nebo zdražily. Většina sexuálních pracovnic to řešila tak, že tzv. "šly s cenou dolů".

Určitě si pamatujete na to, že se snižovaly ceny z 1500 nebo 1200 na 1000 korun za hodinu, že "orál bez" přestal být za příplatek, nebo že jste se o část příplatků museli začít dělit s majitelem podniku. Možná si pamatujete i na zavedení tzv. "rychlovek" za 300 korun, což znamenalo, že vám šlo do kapsy třeba jen 150 korun (a poskytovat služby za tyhle peníze je opravdu nedůstojné, pardon).

Jak se to projevilo? Když jste si vše pořádně spočítali, zjistili jste, že se musíte mnohem víc snažit, abyste vydělávali stejně jako před krizí. A byli jste rozhodně víc ve stresu. Protože ceny veškerého zboží stoupaly, zatímco vy jste "museli" zlevnit.

A řada sexuálních pracovnic, které to zažily, má taky jasno v tom, kdo za to může. Může za to přece "Kalousek", protože Kalousek "mohl" za zvyšování DPH a za růst cen úplně všeho. Hlavně vysokoškolačky v sexbyznysu by se převážně shodly na tom, kdo byl "veřejný nepřítel číslo jedna" a kdo za to může. Ale je možné, že zrovna v tomto je výjimečně nevinně? Setkali jsme se s jedním jeho sympatizantem, stavebním inženýrem, který má všeobecný přehled, je sečtělý a často nám dobře poradí.

A tenhle stavební inženýr má hodně zajímavý pohled na věc. Podle něj za špatnou situaci sexuálních pracovnic nemohl "Kalousek", ale některé neziskovky, které zaspaly. "Kalousek" podle tohoto zákazníka nikdy neřekl "že máte jít s cenou dolů". Neziskovky měly podle něj tehdy dělat osvětu a vysvětlovat sexuálním pracovnicím, aby nepanikařily a nechaly ceny stejné. Měly sexuálním pracovnicím vysvětlovat, že když budou trvat na své ceně za služby, muži je nakonec budou akceptovat, protože ty služby chtějí.

Měly sexuálním pracovnicím vysvětlovat, že mají vydržet a že krize jednou skončí. Protože co si budeme povídat, zlevňování sexuálních služeb vám přineslo spoustu problémů. A když je po krizi, znovu zvedat ceny za služby je velký problém. Zákazníci totiž vnímají negativně, když se v dobrých časech rozhodnete zase zdražit.

A proč není dobré během ekonomické krize zdražovat? Možná už jste zjistili, že sice zdražíte, ale zákazníci více vyhledávají vaše cenově dostupnější konkurentky a větší příjem vám to nejspíš stejně nepřinese. Takže zdražování taky není úplně dobrá cesta.

Náš spolek se začal formovat v roce 2015 a oficiálně vznikl v roce 2016, tedy už v době, kdy na tom byly sexuální pracovnice lépe. Proč "za Kalouska" některé neziskovky nedělaly osvětu a neříkaly sexuálním pracovnicím, aby nechaly ceny stejné? Možná se doba změnila a všem nám docházejí souvislosti, které nám dříve nedocházely. Možná prostě jen neměli ve svém okolí nikoho, kdo by jim to poradil a kdo by je na to upozornil.

My si myslíme, že ten skalní volič "Mirka Kalouska" má pravdu. Nenechte se vystresovat růstem cen úplně všeho, vydržte a nechte ceny za sexuální služby stejné. Tím budete co nejvíc předcházet problémům, které jsme zažili "za Kalouska". A muži vaše služby chtějí, takže budou muset zaplatit. Protože o vaší odměně za sexuální služby nerozhoduje "Kalousek", "Schillerová" ani "Stanjura". Rozhodujete o ní vy sami nebo váš manažer. 

Chcete to s vaším manažerem probrat? Dejte mu přečíst tento článek. Nebo máte pocit, že nejlepší je změnit profesi? V takovém případě nás můžete kontaktovat a my vám pomůžeme nechat se zaměstnat, nebo začít podnikat v jiném oboru.