Nejčastější důvod, proč vás "vypekla", přestože jste se objednali předem
Jste "někdy" naštvaní, když si domluvíte schůzku třeba na privátě, dorazíte na místo a zjistíte, že už vzala někoho jiného? Dnes se možná poprvé dozvíte, proč se to děje. Bohužel je to začarovaný kruh.
Spousta zákazníků volá několika pracovnicím v různých podnicích, domluví si schůzku a nedorazí buď ani do jednoho podniku, nebo do jednoho podniku z pěti. Až na prověřené zákazníky pak nejde spoléhat na to, že zákazník dorazí. Proto si spousta pracovnic domluví třeba čtyři zákazníky na stejný čas a doufá, že přijde aspoň jeden.
Pokud jste spolehlivý, ale ona to ještě neví a dorazíte jako druhý na stejný termín, je to hodně nepříjemné. Jak z toho ven? Buďte trpělivý, buďte spolehlivý a získejte si její důvěru. Pak se můžete zařadit mezi zákazníky, kterým věří. A budete mít mnohem větší šanci, že se vám tohle nestane.
Taky by asi pomohlo, kdyby si někteří zákazníci nedomlouvali schůzku v několika podnicích současně. Ale i sami zákazníci říkají, že tohle se asi nezmění. Že vlastně nevědí, jak by se daly změnit zvyky jejich "kolegů".